top of page


Politica de Confidențialitate

1. Datele pe care le colectăm

 

Colectăm exclusiv datele pe care ni le furnizați direct atunci când beneficiați de serviciile noastre psihosociale. Acestea pot include:

  • Nume, CNP, adresă, e-mail, număr de telefon;

  • Data nașterii, sexul;

  • Angajator, cont bancar, venituri și alte informații financiar-bancare, dacă este cazul.

Datele personale sunt colectate doar cu acordul dumneavoastră expres și voluntar și vor fi utilizate exclusiv în scopurile declarate ale Asociației.

 

2. Baza legală pentru prelucrare

 

Prelucrarea datelor personale se bazează pe consimțământul dumneavoastră, conform Regulamentului (UE) 2016/679 privind protecția datelor (GDPR). Utilizăm datele pentru a furniza servicii psihosociale și pentru scopurile prezentate în această politică.

 

3. Prelucrarea datelor sensibile

 

Pentru anumite servicii, putem solicita consimțământul dumneavoastră pentru a prelucra date sensibile, cum ar fi:

  • Diagnostice;

  • Tratamente și istoricul medical;

  • Rezultate analize medicale relevante pentru scopurile serviciilor oferite.

Accesul la aceste date este limitat la personal autorizat, iar utilizarea lor este restrânsă exclusiv la furnizarea serviciilor psihosociale. Nu vindem sau partajăm datele dumneavoastră fără consimțământul expres.

 

4. Cum utilizăm datele

 

Folosim datele furnizate pentru:

  • Oferirea serviciilor psihosociale personalizate pentru copii, tineri, adulți și seniori;

  • Contactarea dumneavoastră telefonic sau prin e-mail pentru activități legate de furnizarea serviciilor oferite de Asociație.

 

5. Drepturile dumneavoastră

 

Aveți următoarele drepturi privind datele cu caracter personal:

  • Dreptul de acces: Solicitați o copie a datelor pe care le deținem.

  • Dreptul la rectificare: Corectarea datelor inexacte sau incomplete.

  • Dreptul la opoziție: Refuzarea sau limitarea prelucrării datelor personale.

  • Dreptul la ștergere: Solicitați ștergerea datelor atunci când consimțământul este retras sau prelucrarea nu mai este necesară.

  • Dreptul la portabilitate: Obțineți o copie electronică a datelor pentru utilizare proprie sau transfer către altă entitate.

  • Dreptul de a depune reclamație: Reclamații pot fi adresate Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP).

Pentru a exercita aceste drepturi, contactați-ne la: info@centrulsocialtfh.ro.

 

6. Răspuns la solicitările legale

 

Putem divulga informații dacă este necesar pentru:

  • Conformarea cu hotărâri judecătorești sau investigații oficiale;

  • Prevenirea sau depistarea infracțiunilor;

  • Protejarea siguranței personale.

 

7. Stocarea datelor

 

Datele personale sunt stocate în siguranță și utilizate doar pentru furnizarea serviciilor. Pot fi partajate cu parteneri contractuali, respectând legislația și asigurând confidențialitatea datelor.

 

8. Durata de păstrare a datelor

 

Păstrăm datele atât timp cât este necesar pentru furnizarea serviciilor sau conform cerințelor legale. Retragerea consimțământului duce la ștergerea datelor, exceptând cazurile în care este necesară păstrarea lor pentru evidențe legale.

 

9. Contact

 

Pentru orice întrebări sau solicitări privind prelucrarea datelor, ne puteți contacta la:

Ne asigurăm că identitatea dumneavoastră este verificată înainte de furnizarea informațiilor sau efectuarea corecțiilor solicitate.

 

10. Modificări la această politică

 

Politica de confidențialitate poate fi actualizată periodic. Modificările vor fi publicate pe această pagină, iar notificările relevante vor fi trimise prin e-mail, dacă este cazul.

Actualizat la data de 22 Ianuarie 2025

bottom of page